I am so sad

Jag är sjuk... herregud såå himla sjuk=( Har dragit på mig världens förkylning. Orkar inte ens stiga upp ur sängen idag. Ont i halsen, huvudvärk, hosta, rinniga ögon, jaa vad har jag inte?
Allt ser så mörkt ut just nu...  jaa allt förutom solbrännan! Hade tänkt att hoppa in i ett solarium ikväll men det är inget som rekommenderas när man är förkyld... är lika vit som lakanet jag ligger på eller samma färg som alvedonen jag nyss svalde. Fan denna tordsdag är den värsta på länge.. åå imorgon är det fredag å jag är så vinsugen.. inte på ett glas utan mellan fem och sju! Hur ska jag hinna bli frisk till open mind? Måste ju verkligen gå ut efter att ha läst mitt horoskop i september numret av Plaza:

Ta på dig stilettsandaletterna, nya klänningen och bege dig ut i partyvimlet! Detta är tiden för cocktail partyn, fest och flirt! Du är populärast på alla tillställningar och får många nya bekanta. Av det glamorösa slaget främst! Var dock försiktigt att leka med en speciell killes känslor, det kan komma tillbaka till dig på ett obehagligt sätt.
Du kommer att vara borta från dina nära och kära för alla inbjudningar du dansar runt på=)


Verkar som om att det kommer att bli en grym helg=) Nu väntar jag på att min sallad från OKQ8 ska anlända...plus min klänning till imorgon från stylebystars!




Av horoskopet att döma skulle det inte vara en alltför konstig dröm att prinsen knackar mig på ryggen imorgon och vill bjuda på en drink!


Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha skojar du?!! vilket grymt horoskop...jag måste köpa tidningen och läsa mitt med!!! =)

2008-08-28 @ 19:20:34
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Jaaaa helt galet=) Plaza kvinna... läste inte ditt för det betyder otur!

2008-08-28 @ 19:45:01
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Elle

jag köpte Plaza kvinna idag! Mitt var inte heller så tokigt beroende på hur man tolkar det...=)

2008-08-29 @ 17:41:54
URL: http://elinbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0