Its a rainy day=(

Regn, regn ännu mer jävla regn... Har öst ner hela veckan=( Vem var det som bestämde vilket land som skulle få vilket klimat? Han skulle jag bra gärna vilja ta ett snack med! Mitt hår klarar snart inte mer... Har flyttat in i mina ugly gummistövlar, å kan lika gärna dra en svart sopsäck över kroppen. Ingen som kan tipsa om en bra svensk sida där man kan beställa Hunter gummistövlar? Såg i tidningen Feminia idag att de till o med finns i silver=) Party Disco alla dar i veckan kanske får en på bättre humör?=) Behöver dem mer än Mary Kate för här är det verkligen såå blött!



Tänke använda ugnen nu ikväll till att värma lite kvälls fika.. men upptäckte att gallret saknades! Det hade tydligen Marcus lånat i början av sommaren! Så där sprack det.. Fan också! Nu blir det junk food ikväll igen... Vågar inte ens tänka på de  fyra cocosbollarna jag mulade i mig utan problem till kaffet idag.. Allt är just nu ett stort Suck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nyasvartaHUNTERgummistovlarstl38-auktion-70659035" rel="nofollow">http://www.tradera.com/HeltnyasvartaHUNTERgummistovlarstl38-auktion-70659035.. där har du dina stövlar agge!

2008-08-29 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0