Jag blåbär?

Tror jag har missat att skruva in en skruv de senaste dagarna jag stigit upp ur sängen! Sa imorse till Dennis att jag var såå sur över MTVs misstämmande tv tablå.. kunde ju aldrig förstå varför det stod The Hills 10 p.m men ändå visade de south park??? Han frågar mig om det var MTV.com jag varit ute på? Jaa naturligtvis svarade jag! Då säger han... ditt blåbär kanske det är MTV.se du ska titta på! Så nu har jag fått förklarat för mig att det var i USA premiären var igår kväll. WOW det var ju riktigt korkat=(

Dagen fortsatte inte bättre...

Har tyckt ändå sen jag kom hem från frankrike att min engelska har blivit oootroligt bra=) Men fick beviset idag, att helt 100 är den nog inte..

En utländsk man pekade på mig å sa: Match?
Å jag svarade med en fnissning: You and me no perfect match!
Han visade med händerna och sa: to cigarett?
Jag svarade riktigt generad : Matches?
YES!

PINSAMT!

Nu ska jag göra nånting rätt iallafall.. Ska laga min favorit rätt pasta carbonara å bjuda på=) Syster har redan tackat nej så det blir bara jag och Dennis plus två lurviga tiggare i  mitt knä=) (Tack syster för att du alltid matar mina små hjärtan under bordet när du är här!)

Fick en ny bok idag som jag ska börja läsa ikväll efter middagen! Alla var där! Av: Lauren Weisberger (Djävulen bär Prada)



Kommentarer
Postat av: Mia

Är du och Dennis tillsammans?

2008-08-20 @ 15:24:01
Postat av: Angelica Pettersson

Varför undrar du det?=)

2008-08-20 @ 22:09:20
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker det verkar som att ni har ett öppet förhållande :o

2008-08-20 @ 23:04:08
Postat av: =)

Kul Blogg!

2008-08-21 @ 10:06:26
Postat av: Agge

Sudsvall är som en öppen bok, slå upp sidan 37 så lär du finna ditt svar=)

2008-08-21 @ 11:31:08
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0