Jag myser, andra fnyser!

Den här helgen har jag tillägnat till att "vila upp" kropp och själ=) Har blivit lite för mkt av det feta och icke alkoholfria under sommaren. Känner knappt igen mig själv längre när jag tittar mig i spegeln... ser ut som en grå sliten rehab patient.
Fick gå ner på ica och inhandla det som fanns på ansikts hyllan! Införskaffade även nattcremé mot rynkor.. fyller ju 25 nästa år så det är säkert lagom tid att börja med det redan nu! Så nu blir det snart bättre=) Lever just nu mitt liv i ett par solbrillor!

Spenderade fredag kväll i sängen... Syster var här och myste, å vi tittade så klart på the Hills=) Kl 23 började messen att trilla in.. Hej ska ni ut? bla bla bla osv. Slog av ljudet för att slippa bli störd under min skönhets sömn!

Vaknade imorse av att Louis Vuitton kräktes på golvet, typiskt! 2a ggr den här veckan... tittade på telen och såg att jag hade 14 missade samtal och 8 mess.. i sista messet stod det... tack såå jävla mycket för att du aldrig svarar när jag ringer din sopa!... SUCK tror jag får försöka förklara igen fast kanske på japanska.. det verkar ju inte gå in det jag försöker säga!

Så tack alla för att jag fick känna mig poppis igen=)

Dagens inköp!



Jag myser  i soffan resten av helgen=)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, det blir inte mycket Oscar nu. Över huvud taget inte någon krog alls... Minns knappt när jag var på Oscar sist, torde ha varit i slutet på april. Det finns bra anledningar att inte springa på krogen nu för tiden.



Går det bra på ICA då? Träffade Barbro och hörde att du kvar där i alla fall. Lagt ner skolplanerna?

2008-08-25 @ 10:46:57
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0