killar killar killar...

VAD? VAD är problemet med killar från strandvägen? Fattar inte??? Var på förfest hos Elle.. vi och 20 killar=)
Och drygaste jävla snygga killen jag nånsin träffat gillade såå klart mig!.. allt jävla snack.... om du och jag så underbart och unikt, alltid fått det jag velat... bla bla bla dida da, min tjej är super modell men du är snyggare än henne=) Allvarligt blev tvungen att rymma från Oscar innan jag blev överfallen och ner kletad på dansgolvet... 01.45 är klockan... Erik har fortfarnade sin förfest och jag sitter i sängen och bloggar istället för att efterfesta på Baltic! Gav mitt vip pass till Mackan! Jaa jag har en hjärna=) Tack för att jag blev smart=)

Men visst Ludde var så otroligt söööt och sjuukt läcker men allvarligt Top Notch är du inte! ;)
C är grejen för mig.. annars får det vara=)














skrek rakt ut i trapp uppgången hemma... har aldrig sett nåt liknande=)



Kommentarer
Postat av: Grannen

Rickard storstilad städmanér

2008-08-31 @ 11:22:12
Postat av: ems

hoppas det inte gör något att jag snodde bilden på rakskums monstret till min blogg ;)

2008-08-31 @ 16:49:15
URL: http://emsdiario.devote.se
Postat av: Agge

Theng va bara lagomt läskad=)

2008-08-31 @ 16:54:37
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Agge

Neej Emelie=) Det är helt okej... har ännu bilder på datorn som d tog med sin tele=)

2008-08-31 @ 19:44:41
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Wannabeeee

Vilket inlägg!

2008-09-01 @ 12:41:13
Postat av: Maja

Wohoow helt ratt, top notch annars e dom inte varda din tid Agge... Din blogg e skitkul! O va sjukt snygg din nya jacka e!! /M

2008-09-01 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0