Girls just wanna have fun=)

Inatt var det Open mind och nu snart ska jag på Open trot=) Mycket är öppet just nu! Mina vänner och Madickens vänner. Vi är typ tio stycken som ska iväg och vinna högsta vinsten=) Fick biljetter av mamma och pappa.... de har vip och vi fick bara vanliga biljetter... men visst det är okej! Det är ikväll som det gäller å då är det vi plus tre sthlmare som kör på stadshuset=) Jag och Madicken är lite trötta idag efter ett sjukt bra drag igåår=) Vad hände egentligen inte? Å vem fick följa med på Elles efterfest? Vem fick dansa med babas banani? Elller slog Elle två flugor i en smäll?????
Det vet jag inte än.... när Madicken och jag ska gå och äta och sen träffa Elle igen hoppar min käke ur led... Fick inte ens in ett strips i munnen... fick uppsöka vård=( Men idag mår jag bra tack=)

Nu måste jag in i duschen så jag ser mänsklig ut igen! Taxin kommer och hämtar upp oss kl 12.00=)






Galna tobbe! Shit vilken förvandling!? Men nu har vi nåt gemensamt!
Vi kan dela nagellack=)



Så här slutade det!



Vet inte om killens tröst hjälpte min käke?


Kommentarer
Postat av: Madicken

Jag säger bara så här... BlondinBella.. Släng dig i väggen :) Den här bloggen kommer bli stoooor:P

2008-08-30 @ 11:25:57
Postat av: Elle

hahhaha jag fattar ingenting...vad hade ni för er efter att ni lämnat Oscar egentligen? Agge, vem är killen på bilden och vem eller vad är babas banani??

2008-08-30 @ 13:59:37
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hallå! Måste bara säga att det var grymt kul igår! Open mind blev lite av en favorit. Fast bilderna som du lagt upp funkar inte, dom går inte att förstora.

2008-08-30 @ 14:23:54
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Tobbe

Hur gick det igår med Macke då?

2008-08-30 @ 14:42:37
Postat av: Agge

Tobbe driver du me mig? Macke känns det som nån jag skulle vara intresserad av??? Shit trodde du kände mig bättre än så=)

2008-08-30 @ 17:03:25
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Tobbe (riktiga)

Agge Inte jag som skrivit det ovan :P

Och du får inte göra en before och after ännu, måste ju bli blond först :)

2008-08-30 @ 23:48:30
Postat av: Tobbe

Haha föresten, tror du verkligen jag skulle skriva ngt sånt där på din blogg? :P

Trodde du kände mig bättre! ;) :)

Sköt om dig. P & K

2008-08-30 @ 23:50:40
Postat av: Agge

Men fattar inte??? Vem är mackan och tobbe då???

Ja visade Emelie före och efter bilder av dig igåår.. Hon tyckte att jag hade en sjukt snygg vän och det var du! Men både före och efter verkade lika poppis=)

2008-08-31 @ 10:10:21
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju Berra på bilden längst ner!!!!

2008-08-31 @ 11:07:44
Postat av: Tobbe

Jadu jag vet inte :P

Haha jaså, fan då är jag ju inte ens klar med min nya stil, det blir bara bättre! :)

2008-08-31 @ 16:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0