Psykhjälp TACK!

Har i evigheter letat efter väskan som fattas för att göra min väsk samling komplett! Alltså en Dior vintage kuvertväska! Enda stället jag sett dem på är på blocket.. men ville ju köpa den i en second hand butik för rätta känslan! Så nu det senaste året har jag sprungit runt på diverse secondhand butiker utan att riktigt finna lyckan! Visst har jag gjort fynd men en sån skulle göra mig till världens lyckligaste=) I allafall för en liten stund=)

Syster sov hos mig inatt! Vi klev upp imorse å köpte frukost på pressbyrån! (Kaffe, redbull och kanelbullar.) Hade tänkt att hälsa på mormor eftersom mamma tjatat att det var längesen jag var där nu.. men hon var inte hemma så vi gick in på röda korset i Kvissleby! Jag med mobilen upptagen i örat och Madde med spanings ögonen på... där bland allt jävla skit bråte låg den.......... övergiven och väntade på mig men Madde hann före!

EN DIOR VINTAGE KUVERT VÄSKA. DET BLÅA MONOGRAMMET MED GULDSTÄMPLARNA ÄVEN!  I PERFEKT SKICK UTAN EN SKRÅMA. JAG BÖRJADE GRÅTA FÖR JAG VILLE JU SÅÅ JÄVLA GÄRNA HA DEN! Å VÄRRE SKULLE DET BLI.....


I KASS JÄVELN DÄR MAN BETALAR SÄGER TANTEN 10 KRONOR! ELLER OM DET VAR OKEJ ATT BETALA 20 KR???????????????????????????????????

Herregud ringde mamma och grät.. Hon sa att jag skulle fråga min kära syster om jag fick köpa den för 1000 kr. Men hon sa bestämt... NEEEJ! Jag får ju låna den säger hon. Men det är ju inte riktigt samma sak ni vet! Nu ska jag låsa in mig i en garderob och sörja hela jävla dagen!  Suck 20 jävla kronor.


Kommentarer
Postat av: A

jag har en exakt lika som jag fick av min mormor som hon köpte 1988 här i stan en röd med ;)

2008-09-01 @ 23:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0