Rent av Ugly

Är fortfande jätte hänging.. men det får gå ändå! Får hitta nån i baren att hänga mig på eller ta en liten nap i sofforna nere vid dansgolvet... (Elle får serva mig med drinkar å knuffa till mig så jag vaknar då och då!) Oscar open mind är ju bara en gång i månaden!

Alla har frågat vad jag ska ha på mig? Och glatt svarat min nya klänning som jag beställt på internet!
Traskade nyss upp på OKQ8.. och dra mig bakåt så inåt norden vad ful den var! Allvarligt den här kan jag verkligen inte gå ut i.... färgen är bland de värsta jag sett... åå själva modellen... armarna är såå taighta att de nästan spricker men sen över brösten är den så stor att den skulle passa Pamela! Shiiit också nu står jag här i mina sköna under utan att ha en jävla aning om vad jag ska ha på mig? Fan oxå att den inte fanns i svart? Går den att färga???


Allvarligt kan inte ens titta på den......




Får köra systers frankrike inköp istället..... måste bara fixa hår och smink=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0