Inte igen...

För två år sen stack jag och min bästis Elle ner till Gotland, sverige veckan! Riktigt trevligt ända tills jag kom hem och knappt tog mig in genom dörren. Grabbarna hade varit ner till tyskland och handlat galet mkt, så mitt i ingången stod travar med öl.. på mat bordet i finrummet stod all sprit... Var inte riktigt vad jag var sugen på efter en spritförgiftning.  Löste det hela genom att ha förfest hela sommaren och bjöd in så många jag kunde på fri alkohol så stapeln skulle sina.. På måndag sker det igen, då kommer det yttligare en laddning gånger 2... inte ens om jag klättrar kommer jag att ta mig över!

Men trots det längtar jag såå till nästa vecka=) Hela veckan är fullbokad!

Lunch med syster på måndag, kvälls fika på waynes med Elle på tisdag... Ikea på onsdag, secondhand på torsdag, fredagsfika på fredag och nu till dilemmat... ska ut på fredag me Elle för då är det open mind.. ska ut på lördag för då är det såå klart oscar, Syster vill ha med mig på open trot med hennes vänner för att dricka och spela på hästar. Gillar inte att gå på trav.. tycker synd om de stackars djuren som måste springa för sina liv... samtidigt som det inte skulle vara helt fel eftersom jag hittade en omega klocka igåår som jag såå gärna vill beställa =) http://www.uret.se/omega-seamaster-diver-blue-dial-bracelet-p-975.html 
Dennis vill att vi ska åka till bergafjärden å åka cross för det var evigheter sen jag följde med..(så pass länge sen att jag var brunett) Plus att det måste finnas tid till att ligga i sängen och vara bakis!
Wow behöver snart en assistent som ser till att veckorna går ihop! Nån frivillig tack?=)


                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0