Vann inget ...

Vann inget på hästarna men hey I looked like a million dollar i knästrumpor, gummistövlar och min ridjacka från Gant=)

Kul med trav, om annat väldigt annorlunda! Skön blandning av folk=) Slapp skämmas över mina högljudda grannar Marcus och Erik för en gångs skull, på travet skriker alla! Skönt att ha hittat en plats vi kan umgås på utan att jag slipper sjunka genom marken... vilket jag nästintill gjorde ändå.. Dennis fällde mig! Moget!

Hann även med att träffa mormor och hennes vänninor så nu slipper jag åka ut och hälsa på henne imorgon=) Efter en timme var jag nöjd och ville hem till stan men det skulle ta tre timmar till innan jag var hemma.. men som tur är vet syster hur man håller mig road... MAT! Först fick jag en söndergrillad korv i bröd, en timme senare fick jag lasagne med tillhörande röra!... och när jag snart inte stod ut längre fick jag ett kinderägg=) Surprise! 
Killarna kunde inte förstå varför jag inte ville följa med och äta kinamat!

Hjälpte också en stackars ung kille i typ 20 års åldern som stod och delade ut aftonbladet hela dagen... när vi skulle lämna travet så sa han... snälla ta en tidning!.. eller ta två, en var? Då sa snälla jag.... Jag kan ta alla=) Så nu har jag konkat runt på en hel bunt av aftonbladet! Han blev lycklig och jag tänkte Karma!, vem vill stå och slava där hela dan?=)

Klockan åtta ska jag få höra om allt jag missade inatt... Förfesten hos Elle börjar 20.00! See u there=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0