Vem hade väckt s-vall till liv igår?

Började lördagen med en länge inplanerad lunch med min bästa väninna ELLE. Hann inte mer än ut från porten på Köpmangatan innnan jag tänkte, vart är alla idag? (Tre bilar parkerade på ett helt torg, nytorget.) Det var lördag, klockan var 12.00, Jag och Elle var nästan totally alone på coffes uteservering!!!

Men det skulle snart visa sig att det inte var någon bomb som slagit ner i stan!

Började förfesten hos mig vid åtta! Drack vin, lyssnade på musik å förberedde oss inför oscar! Hade svårt att välja
outfit för kvällen. Men till slut slog jag fast vid min nyinköpta second hand klänning. Ångrar mig inte ett dugg idag.. den var succé. Mängder av kommentar.. titta där står hon i sin dolce gabbana.. mm. Var såå lycklig ändå tills jag på vägen hem stötte på tre muppets och tjejen i sällskapet kallade mig för indian tjejen! Visst hon såg ut som en ballerina i sina svarta tights och små  smutsvita ballerinas mot mina indi heals... no no tror jag tog hem den matchen med 10-0. Alldeles för lätt seger!

Trodde  att det skulle bli bara vi tre snygga vänninor med varsin drink och djn på dansgolvet. Men sååå fel jag hade! Alla var där! Okej inte alla som är nåt, men massor av andra bra människor! = Mycket snyggt hade hittat till oscar igår!





En vän till mig drog hem högsta vinsten i baren =) GRATTIS!


Nu ska jag snart på middag hemma hos mamma och pappa =) Obligatorisk närvaro på söndagar... gäller alla! Så jag kan inte förstå varför hon ringde å väckte mig imorse kl 8.30 för att dubbelkolla att vi alla kommer!

Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha ser ut som att jag spyr på bilden! hahahaha kul blogg!!!

2008-08-17 @ 21:04:26
URL: http://elinbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0