AAAAAAAAAAAH IM SO F-ING HAPPY!

Egypten watch out! Here I come=) Den femte december.... om ca 44 dagar ska jag spendera en vecka i en junior svit i Hurghada, Egypten! Vilken lyxig överraskning=) Solbränna, dykning, parasolldrinkar och camel riding!=) Kommer lagomt hem till mysiga julveckan, festen på juldagen och önska bästa Elle happy fucking new year=)
Underbart! Amazing! Okej om inte D lessnat på mig och sålt mig mot tio kameler?=)

(Hotellet där jag ska bo i en vecka)





(Jag blir inte brun, jag blir svart! Jag på nikki beach Saint tropez förra sommaren)


Kommentarer
Postat av: Maja

Aaa vad fint Agge!! Ser riktigt underbart och lyxigt ut =)

Jag bor i solen och jag har inte kunnat bygga upp din branna pa ett ar!! bitch! ;)

2008-10-22 @ 22:07:55
URL: http://majaahlund.blogg.se/
Postat av: Cicci

Fan va nice!! Egypten är kanon!! va där för 2 år sen ;)

2008-10-28 @ 20:32:43
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0