Blond vs Brunett, det är frågan?

Har nyss kommit hem innan för dörren! Var på Max och fick i mig en hamburagre vilket jag behövde för att orka med dagen! Höll på att dö av värmeslag. Imorse när jag drog var det - 3 grader, vid lunch regnade det å såg nästan ut som snöblandat! Så jag var klädd efter det. Men när jag var ute och kutade runt för en kvart sen var det soligt och varmt!!! Ska ta och hoppa in i duschen så jag är fresh and beauty när jag ska på dejt med Elle ikväll=)
Har varit och köpt en mörk toning.. Men kan verkligen inte bestämma mig! Varför ångrar jag mig alltid? Väntar på att syster ska dyka upp och ge mig expert råd/ett ärligt råd!!! 

Har bestämt mig vad jag ska vara utklädd till på fredagens open mind!!!=) Den som är där får se! 


  

        


Kommentarer
Postat av: Cicci

Klart du ska färga det!!! det kommer bli grymt!!!!!!;D

2008-10-28 @ 20:28:40
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: ems

du ska vara blondie agge! de passar din hudton..

2008-10-29 @ 13:10:26
URL: http://emsdiario.devote.se
Postat av: Tobbe

Jag röstar för platina blond Agge! ;)

2008-10-29 @ 15:29:09
Postat av: Anonym

jag tycket att du ska bli mörk! du passar så jävla bra i det som jag skrev i nått inlägg innan! Så nu tycker jag inte att du ska fega ur, bli mörk igen!! =)

2008-10-29 @ 20:10:24
Postat av: Anonym

du som verkar vara så kändis kåt... gör en britney

2008-10-31 @ 19:50:09
Postat av: Von apfell

Jag röstar på en nyans av ärlighet och en uns av sunt förnuft sen kan du toppa av stroppigheten och klippa upp den där taskiga attityden, annars tycker jag att du duger fin fint som pizza bud eller var det granne..

2008-10-31 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0