Färgblind???

Idag har jag och syster varit på en härlig shoppingtur!! Men den började inte alls lika bra! Vi var upp till mig och hämtade bilnycklarna! Men jag kunde inte hitta den förbannade bilen på Nytorget där vi alltid parkerar! Madde trodde jag hade ramlat och slagit i skallen hårt när jag sa att bilen var röd... Men när jag kom på att jag kunde blippa på nyckeln så var den champagne färgad och självklart den enda bilen på parkeringen med en böter!!! Skit också! Ska slå in den i present till Ds dad och säga Surprise=) 
(Läste på en löpsedel i somras att det skulle bli gratis att parkera i stan! Undra vilket årtionde då? Den dan man har villa och eget garage???
Nu ska jag svida om för kl 20.00 är det firepractis! Är inte alltför sugen på att rädda livet på en äcklig docka ikväll.. vill ju ligga i sängen och titta på Gossip! Men måste man så måste man!

Har köpt två svarta spargrisar idag... På den ena står det med rosa SKO FOND och på tvillingen står det med turkost TILL MIN SKÖNHETS OPERATION=) Hur sött är inte det?=)



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska du operera för nåt? Jag menar du är ju redan perfekt? :)

2008-10-21 @ 20:26:49
Postat av: Elle

Nytt avsnitt av gossip ute nu =)

2008-10-21 @ 20:38:54
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Tack Emma=) Klart jag inte ska göra nåt ingrepp! Tyckte bara att de var så ootroligt söta och roliga.. plus att de hörde ihop!=)

2008-10-21 @ 22:25:12
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken snygg väska!!! hur många väskor har du? eftersom du har en ny på varje bild och alla skulle passa i min garderob! ;)

2008-10-22 @ 01:32:02
Postat av: Agge

Tack det är en Gucci indy bag, men ser nu att jag har den bak å fram.. det är bambu och två tofsar fram!!! Jag har hunnit samla på mig en fin fin samling=)

2008-10-22 @ 10:29:54
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo du har ju det!! Nästan så man blir sugen att köpa lite nya väskor ;)

2008-10-22 @ 20:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0