Jag har sorg

Jag har en dålig dag, inte alls nån bra dag! Har känt mig hängig ett tag nu och igår när jag skulle dricka vatten var jag så torr i halsen så jag spottade i handfatet och insåg att jag spottade blod. Drabbades av panik... Har med stress att göra. Sen till det absolut värsta... Min älskade Louis Vuitton har fått kommit till katt himlen idag! Jag har aldrig varit så ledsen för hon var verkligen min lilla lilla bäbis! Men hon har varit sjuk så himla länge och vetrinärerna har inte hittat nåt fel på henne efter ett antal besök=( Så för hennes bästa blev jag tvungen att ta ett beslut jag skulle ha tagit för länge sen. Men jag har nog inte velat inse det! Innan jag släppte iväg henne låg hon i min famn och kurrade och hade ingen aning om vad som skulle ske. Jag saknar henne så oerhört mycket och kan inte förstå att hon är borta. Mitt lila hjärta jag fick i present av syster för att jag var så ensam ibland och fick namnet efter min favorit väska. Men har min andra lilla pälskling Mini kvar hemma hos mig. Älskar mina bäbisar för alltid!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa katt!

2008-10-31 @ 10:28:44
Postat av: Anonym

Ledsen för din skull=( Vet hur det känns...

2008-11-01 @ 09:52:44
Postat av: Maria

Nä usch så hemskt! Nu började jag att gråta!! Stackars kissen! Förstår att det måste vara jätte jobbigt för dig! Men man får tänka att hon har det bättre där hon är nu!



2008-11-01 @ 09:54:08
URL: http://mariajosephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0