Modevisning!

Trendig kväll... Modevisning i Bergsåker! Vi har som tradition i våran familj att två ggr om år gå på modevisning! Ikväll var det dags.. å affärena som stod för uppvisningen var bla.. Flott, Kharma, JC och gina tricot=) Även mor min gick modevisningen och jag och mitt får satt i publiken=) Kvinnorna mitt emot mig och syster tyckte att vi skulle ha gått modevisningen och jag svarade... Då får ni komma hem till mig så har jag modevisning direkt ur min egen garderob.. där kläderna är tusen ggr snyggare;) XOXO



(Madde hittade nåt intressant i mormors badrumsskåp idag när vi var där på fika... Ett puder kändisar har i sitt hår som gör det ljusare! Därför hon ser såå blond ut=) Undra var mormor fått det ifrån????



(Min Tiger kavaj som inte sett dagens ljus på flera år! Men idag var det dags!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0