Myskväll!

Då var middagen avklarad! Ikväll blev det Bite Line! Finns det godare pizza? Nä skulle inte tro det. Pinsamt bara när man säger adressen man bor på för utkörningen... Stoppar jag ut huvudet genom fönstret så ser jag dit! Samma gata några nr bort! Men det finns alltid dem som är latare=) Vill man så kan man! Nu ligger jag och min lilla pälskling i sängen och letar efter den perfekta Nyårs blåsan på internet! Tror även att jag fann den!=) Måste bara mäta. Sist beställde jag size 8 men nu var 10 det minsta som fanns! Hmm svårt? Fram med det rosa måttbandet! 

     
    
Asos.com

                                

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag vet! Hon är helt sjukt söt : ) Längtar jättemycket tills jag får träffa henne! Hoppas bara Sessan blir lika glad!

2008-10-27 @ 19:18:53
URL: http://mariajosephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0