Oglammig måndag

Idag har jag lagat mat! Alla som känner mig vet att jag inte ens äter frukost hemma! Men idag slog jag på plattan och gjorde potatis och korv och mackor med ost. Men jag åt knappt nåt... tycker inte om. Usch å fy för mat man gör själv. Imorgon blir det hamburgare igen! Plus kvällsfika med Elle på Barista/Waynes! Även att älskade syster ska sova hos mig imorgon=) Jippi det var evigheter sen! Ser ut att bli en bra tisdag! Den här veckan har jag mitt hår lockigt pga slitage... det har börjat gå av igen och det är inget som uppskattas av mig=(

Man kan ju inte se ut som en sopp potatis när man making dinner så jag kockade i klackar, jeans med hästbett på bakfickorna och min nya favorit blus med pärlor runt hals och ärmar! Även att jag stekte potatisen men det var inte uppskattat tydligen... - Har du gjort potatisen i micron?
Whatever!
 

Fick även en lite överraskning på jobbet idag.. där stod en påse med texten till Agge och Madde från Gunilla!!!
(En tiondel av allt kul som fanns i påsen)



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Har du dom jeansen med hästbett på bakfickorna?

skulle vilja veta vad det är för märke på dom.

tacksam för svar

2009-01-24 @ 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0