Party up dont stop!!!

Äntligen, bara tre timmar kvar tills man ska starta upp kvällens fina form, känner mig redan ur balans hur ska denna kväll sluta? Antagligen lika galet som alltid! Jag och Elle har kommit fram till att vi själva ska sitta och dricka vin i hennes crib! Men innan det ska jag hinna över till grannen Erik som har sin födelsedags fest och säga happy fucking birthday och sedan smita iväg!=) Har hunnit varit med bästa Elle på Birsta city idag... och självklart kom jag inte därifrån tomhänt! Typiskt tre kassar. Det är precis som att jag alltid måste köpa det jag ser direkt, på stört! Köpte även ett nytt glans kvällen till ära! DIOR KISS!=)  

Nä nu ska jag in i duschen och på med kletet som gör att man ser levande ut och kvällens lite ovanligt tråkiga outfit!

I mitt fotoalbum hittade jag dessa bilder jag tog på Nikki beach i somras! Det är detta man kallar fet fest! Enjoy!






Vi som lever la dolce vita på Köpmangatan 32!!! Grattis Erik!=)

Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha jaaa det var verkligen fet fest med 1001 champagneflaskor. Svårt att slå det kalaset!!! =)

Fin Marcus var btw :)

2008-10-26 @ 16:28:06
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Jaaa han såg faktiskt bra ut en gång i tiden! Men det var tider det!

2008-10-26 @ 17:34:48
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0