Redan osdag

Veckan har bara sprungit iväg.. det är redan onsdag kväll! Igår var jag och mamma på shoppen! Handlade lite ny inredning till mitt hem=) En stol till hallen som ska stå bredvid en stor spegeln.. en as snygg prydnads kudde till sängen och det bästa av allt ett jätte stort antikt klädskåp! Har inte fått hem skåpet ännu för att det är på målning, så just nu längtar jag såå tills på fredag!!! Har totalt fyra garderober och har letat i en evighet efter ett klädskåp. Känns ju inte direkt som att en billy från ikea skulle passa så bra in i en lägenhet i ett K-märkt hus!
Imorgon ska jag äntligen färga mitt hår! Kommer att bli såå spännade!

(Bilderna är kass fick ta med mobilen, kameran pajade under helgens festligheter)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh:) fan va nice!! va kul :D det va så lite så ;)

2008-10-02 @ 16:50:47
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Cool stol!

Såg dock inte så bekväm ut, men snygg var den! :)

2008-10-02 @ 18:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0