Sister and I=)

Ååå vilken mysig dag.. har varit med syster hela dagen.. blir inte så ofta som förr nu med tanke på att hon har skaffat sig en Mr Big=) Började dagen med ett besök till mormor.. Vi fikade och var på second hand! (Även att mormor hade på sig en leopard mönstrad tröja... Jag utbrast ta av dig den.. så Maddis provade den med ett skärp i midjan.. så nu är det hennes lördags outfit!) Fyndade motorcycel gloves, ett lackigt skärp och en rolig blus=) Efter mormor for vi hem till mamma och pappa och hämtade systers vinterdäck! Där såg jag hur olika vi verkligen är.. jag stod och tittade på medans Madde mosade in däcken helt själv i bilen! Men jag var inte riktigt klädd för denna aktivitet. Sedan for vi till en verkstad där de la om däcken till henne på fem minuter! Känns skönt att hon nu är redo för vintern!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0