Speed date=)

Nyss hemkommen från en snabb update med Miss Elle och söta syster! Blev inte sån lång fika eftersom vi alla är väldigt upptagna med dittan och dattan! Eller kanske upptagna med samma sak?, att inte missa Desperata hemmafruar kl 21.00=) Varje ggr jag är på Waynes tänker jag samma tanke... Vilka är dessa människor? Aldrig nånsin nån man känner igen? Hade kunnat vara nåt positivt men inte en enda het kille så långt ögat kan nå! Suck nu har jag slösat på smink ännu en gång;)

(Btw filmen jag såg igår kväll fick 3 a:n men bröderna i filmen fick AAAAA... Vad säger ni om Nate i gossip girl och trädgårs fuckern John i desperate som bröder?;) Loaded fick mig iallafall att drömma sött=)

 

                                                   

                                             

Kommentarer
Postat av: Elle

Ja pälsen var fin fin. Den liknar den jag köpte först...

2008-10-28 @ 22:21:55
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

belleadore.blogg.se

2008-10-29 @ 09:09:56
Postat av: Cicci

hehe ja fan va nice :)

ja får se hur de blir, har vare ut VARJE helg sen gatufesten, det är rekord för min del :P hehe men det blir kanske utgång på fredag :) ska du ut då? :)

2008-10-29 @ 16:48:31
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0