Its friday and that means shopping=)

Ännu en shopping dag avklarad=) Började fredagen med en Charm lunch med bästis Elle och Stina! Där uppe på Charm kan man ibland se något mycket trevligt! Träffade min vän från the old days Hampus med sonen Elliot! Ser han aldrig nu för tiden, vi som hängde dyngnet runt för några år sedan!

 

Efter det kom mamma och hämtade upp mig, var och kollade på mitt klädskåp som snart är klart=) Får hem det på söndag så till veckan blir det sovrums fest hos mig och badrums fest hos Elle=) Sexigt!
Efter det for jag med mamma till Birsta! Å som alltid handlades det som om sista dagen var kommen! Nu ska jag laga en fredags middag! Det blir oxfilé med potatis gratäng... spännade att se hur detta slutar!

Dagens underbara inköp!! (Även att min topp från Asos låg i brevlådan=)

Likadana handskar med hästbett som Elle köpte på Scorett ifjol=)


Stövlar från Wedins=)


Stickad väst från Gina=)


Mysig pläd från åhlens=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0