I Love my bedroom=)

Äntligen äntligen är mitt skåp på plats i sovrummet!=) Känns som en sten har trillat av mina axlar... äntligen har jag lite mera plats för alla mina kläder=) Förut var mitt favvo rum vardagsrummet med kakelugn och själva hörnet av lägenheten.. men igåår flyttade jag in i sovrummet=) Ikväll kl sju kommer mor och far och inspekterar... de har inte hunnit varit här på evigheter.. har till och med bytt gardiner sen de var här sist.. så det måste alltså vara evigheter sen=( Ska slå på stort å baka en sockerkaka.. för det måste ju vara omöjligt att misslyckas med=)






Kommentarer
Postat av: Elle

Fint skåp!! Ska du med på VIP kvällen på Anzes jobb imorgon? =)

2008-10-07 @ 15:49:39
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Pasta Pastej=)

Fan vilken häftig blogg..Får jag va din vän??=)

2008-10-07 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0