Lovely friday!

Äntligen helg med champagne och svejs=) ÅÅ som vanligt är jag, Elle och Madicken självklara gäster på Oscar! Så vad behöver man göra innan man dricker sig redlös, skämmer ut sig själv, råkar riva sönder klänningen och tappar ett örhänge?? Joo shoppa istället för att äta soppa!!!=) Hade inte tänkt att shoppa nåt eftersom jag ska göra två resor inom de närmsta veckorna men men... What would life be without shopping? Fucking boring=) 

(Skor från Zara)




(Nåt att sova i på lördag natt från HM, om man nu hittar ändå fram till garderoben för de senaste helgerna har jag inte ens hittat hem!)


(Klocka från Armani)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka duktiga tjejer du har då ; )

Din nyinköpta klocka var riktigt snygg, påminnde ganska så mycket om min armani : )

2008-10-24 @ 21:44:15
URL: http://mariajosephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0