Det blev en klänning!

Kom nyss hem från stan med Elle=) Och som jag redan hade gissat kom jag hem med en klänning!!! Men det är ju trots allt bara lördag en ggr i veckan så då måste man ha nått nytt på sig=) Fick bli klänningen på Zara som jag tittat på med Elle förut men vi har tyckt att den är för lång för att vara en "Agge dress" Men när jag väl testade den insåg jag att den var amazing=) Men jag skippar underklänningen som hörde till... det är överkurs! Den kan jag ha ikväll som sexigt litet nattlinne=)
Såå hoppas det är lika sköna människor på Oscar imorgon som det har varit två lördagar i rad=) Nu ska jag försöka vila bort min förkylning för att sedan äta en mysig dinner ute=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0