Fabulous Friday=)

Tittade på Gossip hela kvällen! Fem avsnitt avverkade jag=) I love him, Chuck Bass=) Å när jag låg där och tittade så insåg jag hur mkt jag saknade mitt chanel halsband som jag köpte i Frankrike förra sommaren! Men så kom jag ju på att jag hade min örhängen som jag och Elle hittade nere i skyltfönstret på guldaffären i In gallerian.. Han hade tagit hem ett par och såå klart de blev mina den dagen=) Så jag och kexet pajade dem och satte på dem på mitt andra vanliga halsband... Mmm halvnöjd! Men jag använder aldrig örhängen, aldrig nånsin! Så nu har jag dem ju alltid med mig fast runt halsen;)

Nu ska jag möta upp Elli Pelli Karamelli för en fredags lunch=) Och ikväll blir det dinner out!


                       (Det gamla)                                             (Det nya)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0