Blond vs. blonder

Alla vet ju att  min bästa Elle är i sthlm! Närmare bestämt på Gärdet! Jag låg i soffan och tittade på Simple life 05 när hon plötsligt ringde å behövde hjälp.. min hjälp?=) (Jag som inte ens kan höger och vänster, när jag dansade balett hade jag en vit strupa på vänster fot och ingen på den högra!)
Hon behövde en vägbeskrivning så jag klickade ut på eniro och såg "vart" hon befann sig! Jag guidade henne mellan gatorna när jag plötsligt hör en sexy voice som gick förbi och JAG sa:.. Wow Elle var det en snygg backslick?=) Å då svarar HON: SÅG DU HAN????=)

Ding dong are u Blond??? Nää jag såg han inte och jag ser inte dig heller=)

Elle nådde fram till mål tack vare min grymma kartläsning så nästa år i France kanske jag får sitta fram och leda expeditionen, istället för att sitta bak halvdöd å äta chips=)

Idag har jag varit och tittat och provåkt bilen som blir min till veckan=) Den ska bara in på recond först innan jag gör affären med världens bästa Dennis=) I Love it, den är så sjukt söt min lilla Barbie bil=) (Har ju fortfarande inget körkort men det har inte barbie heller, men vi har brännan!)



Brillorna jag fick med på köpet!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Men hallå där! Riktigt cool bil. Den blir du nog ensam om i Sundsvall :-)



2008-09-13 @ 18:08:02
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: DB

På med hjälmen när Agge kommer ut på gatorna!!

2008-09-13 @ 18:20:41
Postat av: Agge

Men vadå dennis?? Du sa ju att det var som att köra gocart och det är jag faktiskt helt ok på=) Inte mitt fel att du var dålig på att instruera när jag körde in i grinden!

2008-09-14 @ 15:56:23
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Elle

När ska vi ut och åka cab? :)

2008-09-15 @ 17:03:43
URL: http://elinbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0