Upptagen, stör ej!

Dagbladet ringde igår och bokade tid för deras reportage... Imorgon bitti kl 10.00... HÄR hemma hos mig! (Återkommer med bilder och kanske en länk) Å jag har såå mkt att stå i å kan inte förstå hur jag ska få ett skinande rent hem på en eftermiddag?=( Måste putsa fönstren som ett företag skulle komma och fixa nästa vecka men nu måste jag ju göra det själv...skit också! inte ens om jag står på fönsterbrädan så når jag fönstret högst upp!!! Kommer bli en lång dag=(

Igår var jag ute med syster på en höstlunch=) och tvingade med henne på en liten att handla tur! men värst av allt var ju besöket inne på HM! Jag frågade om en kofta fanns i svart? och tjejen svarade: Jaa den hänger på den stora hästen där borta!!! Å jag sa ok och gick runt som ett pucko och letade när jag tänke.. vilken häst??? då menade hon ett dubbelställ där det hängde koftor på två rader! IDIOT! ... efter vårt besök i staden på landet ville Madde ta en promenad runt Sticksjön=) vid första parkbänk gav jag upp.. orkade verkligen inte! skyllde på att jag ätit en bulle mer än henne=) så det var bara att vända och gå tillbaka till bilen=) Men den lilla dos av frisk luft jag fick var helt underbar=)




           


Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena agge!



Hörde av Elin att även du har en blogg, skoj :)

Och att du ska bli riks kändis ;) Så jag får önska dig lycka tilll imorgon med reportaget!



Ha det så bra!



Kram / Maria

2008-09-09 @ 22:27:21
URL: http://mariajosephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0