Ooops fel nummer!

Henning fyllde 50 idag så jag tänkte skicka ett happy fucking birthday sms till honom!.. Å smset från mig skulle han få först av alla så klart!!! Så 06.15 var jag uppe imorse och skickade:
Grattis på födelsedagen! Hipp hipp hura, hoppas du får en bra dag!
Och fick svaret: Det var ett tag sen jag fyllde år närmare bestämt 6 juni, men tack ändå! Väl mött!
Oops hade skickat fel, men svarade snällt: Grattis i efterskott!!!


Nu ska jag iväg och fika med Elle och Stina på Barista, ska få höra lite sthlms gossip=) Ska lyxa till det med två bullar idag för jag har gått 3,2 km utan att koola vippat på eftermiddagen=) AL sa att jag såg atletisk ut!, å syster säger att jag ser ut som en bullunge??

Min granne Erik höll på att dö av skratt när jag knackade på och bad han vara  blogg fotograf!=)





(Min höst favorit från Gunilla Pontén)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0