Gästbloggaren Madicken In the house....

Om jag säger så här... Ni förstår säkert varför det är jag som skriver idag.. Syster är helt kritvit i ansiktet, å hon luktar helt enkelt inte så gott heller! Å varför? Hon var absolut den fullaste i HELA stan igår... =)

Å här kommer en liten resume om vad som har gjort att hon är helt krockad idag!!!

Kvällen började med att jag kom hit direkt efter ett långt arbetspass igår! Hoppade direkt in i duschen och hade som vanligt en kall öl som väntade på systers toasits... Ja det är det bästa med att komma hit.. Det finns alltid kalla öl i kylen:) Sen försökte jag sminka mig samtidigt som jag försökte locka håret. Min syster hade som vanligt haft hela dagen på att göra sig klar..Så hon var lika vacker som bara hon kan vara... Efter att jag "försökt" göra mig klar, så var det bara väntan kvar på att den coolaste tjejen i stan ELLE skulle komma.. När hon äntligen kom såå började vi dricka en massa! Efter en stund fick jag ett samtal från min söta Stefan,, Han frågade om jag hade ätit nån middag, men som vanligt i min stressande värld så hade jag glömt att äta.. Så han skjutsade mig till max, så jag fick mitt efterlängtade mini mål... Men jag var inte beredd på att jag skulle få min största chock nånsin!

Efter den goda måltiden skjutsade Stefan tillbaka mig till syster.. vi sa hej då till varann å så sprang jag upp till syster... Ja ni vet ju hur glad man är efter en bit mat och lite hångel... Men lyckan skulle snart förstöras.....Jag rusade in genom dörren, sprang in i vardagsrummet men där bev det en TVÄRNIT!!!!!!! Jag ser syster, ELLE och det jag tror var en tjej, Tobbe!!! Herregud.. det ordet räcker inte till för att beskriva hur han såg ut.... Han hade färgat håret blont,, Men inte nog med det han hade lika sliskiga lack tighs som ELLE.... Massa armband eller rättare sagt näsdukar runt armarna.. Å kajal pennan har fått en helt annan innerbörd..

Lite senare när all chock lagt sig så började jag inse att det var Tobbe,, Men Ni kan förstå att jag fick en chock med tanke på att Tobbe och min syster var Barbie och Ken förut.. Å nu är de skönheten och odjuret... Du får förlåta mig Tobbe. Du vet att jag tycker bra om dig ändå:)  efter en massa öl,  ja typ en tio för mkt så drog vi på Oskar.. Där var det helt ok, förutom att ELLE hade som vanligt radaren inställd på ragg..
Syster och ELLE fick som vanligt gratis sprit av en massa heta killar... Ja man har ju förstått varför alltid mina pengar tar slut..!  För jag får köpa min sprit själv! Men om Ni nu inte har hunnit somna efter mitt låååånga inlägg som skulle kunna bli tio A4 sidor till, så avslutar jag med att:
Vad vore Sundsvalls glans om inte syster Barbie och raggarn fanns????

///Madicken



  

  

Kommentarer
Postat av: DB!

Agge alltid lika snygg!Axl Larsson=Cool=)

2008-09-27 @ 11:30:38
Postat av: Elle

Hahaha bra Madde, när ska du starta en egen blogg då? =) Vi ses ikväll galningar och då hoppas jag att kvällen slutar med en grym efterfest (ni vet vad det betyder..haha) =)

2008-09-27 @ 14:18:56
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Stina

hahahaha.. kan jag bara säga.. Det var ungefär det roligaste jag läst =D

2008-09-27 @ 19:12:42
Postat av: Tobbe

Aaa shit altså, tack för en helt hysterisk kväll igår... Så här bakfull har jag aldrig varit tror jag, och då ska man in i andra andan ikväll och sopa rent hus. Drack ledigt en JD själv igår sista timmen på Olearys. USCH nä nu väntar hårsprayen och kajal pennan alla såna där viktiga saker :)

Tack för igår brudar!

2008-09-27 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0