Its a beautiful day=)

Shit pommes frites vilken stressig morgon... Klev upp sju för att hinna med ALLT! Dammsuga av mattan, klä på mig, locka håret, (som ändå slutade i en lilla my frisyr) måla naglarna och duka fram det rosa fikat=) Men värst var det när jag skulle kamma och klä på katten... Mini den lilla djävulen vägrade kliva upp ur sängen..... Fick nästan använda våld när jag skulle sätta på henne sin t-shirt med prinsesskronan på! Trodde hon gillade den... men hon kanske hade vaknat på fel sida av kudden trots att jag spelade hennes favvo låt violet hill när jag väckte henne? Men det slutade inte där... skulle tända ett yankee candle i hallen och tappade den så klart i golvet.. Yes tusen bitar precis vad jag behövde fem min innan jag skulle möta upp dagbladet utanför!
Men intervjun gick bra trots allt! Fotona? Njaaa vi får väl se om nån vecka! Men mycket trevligt var det iallafall=) Så snart kan man väl inte visa sig ute på stan utan att alla frågar... var det du som var med i tidningen? Trots att de vet att det var jag!!! Smalltown??





Åh vad fiin hon blev=)



Innan maskeraden började=)




Kommentarer
Postat av: Elle

Åh fina Mini, den där tröjan har du inte visat mig btw!!

2008-09-10 @ 16:32:49
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Men joo det har jag väl visat?=) Köpte den i ullared i fjol!=) Om mini varit en kille skulle hon och Marias Sessan vara stans hetaste par=)

2008-09-10 @ 21:36:30
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0