Julklapp till mig???

Äntligen börjar jag se ut som en människa igen.. Idag har jag varit uppe på Norra berget och käkat en sallad=)
Men det absolut bästa med den här veckan är att en tant kom in i butiken och sa att hon hade en julklapp till mig! Å jag sa julklapp till mig?? Efter att hon hade läst reportaget i tidningen hade hon bestämt att det var jag som skulle få "den"=) Åå jag frågade om jag skulle bli glad?? Å då svarade hon.. JAA=) Tankarna har farit runt i huvudet hela kvällen... Är det en hermès väska eller en scarf eller vad är det??? Eftersom att det hade med innehållet i tidningen att göra. Så idag är det prick tre månader kvar till Julafton!!!! Hoppas hon inte glömmer eller hinner coola innan dess=)

Imorgon ska jag på VIP kväll på vero moda med världens bästa ELLE=)








Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart är dina svarta skor ifrån på de första bilderna? Skiit snygga!

2008-11-10 @ 13:17:32
Postat av: Agge

Vet tyvärr inte vad det är för märke=( Köpte dem på scorett i borås ifjol!

2008-11-10 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0