Same but diffrent day

Slog upp mina två blå för en timme sen... Ont i halsen... näää allvarligt  kan det vara möjlig? Blev frisk igår och nu är jag redan sjuk?.. måste bero på detta uppochner vända väder=( Men är lycklig idag, solen skiner och det är en lysande höst dag=)
Jag och mamma var ute på birsta igår=) Vi åt middag och sedan började vi shoppa=) Fick även tag i nya ridstövlar, visst var smart och tog en storlek jag verkligen kunde ha den här gången! Köpte även en klänning utifall att det blir en spontan utgång till helgen.. u never now, det är dem som alltid slutar sjukt bra=)

Efteråt for vi hem till mamma och pappa för att sy in mina replay jeans som var på tok för stora... Pappa hade herrmiddag å vad åt dem.. joo surströmming... Trodde nästan maten skulle komma upp samma väg som den for ner! Till och med katterna kände att jag luktade illa när jag kom hem.. mini slickade på mina kläder=(

Trodde jag hade total koll på allt som hände och fanns i den här stan... Men tydligen inte eftersom att jag missat att dem säljer Tommy Hillfiger väskor på en väskbutik i ikano huset=) Men det inköpet får ske till helgen=)

Men nu är jag så trött att jag nästan inte kan sitta upp... ska vila lite till innan jag ska möta Madicken nere på stan för en mysig lunch=) Vi har lite att diskutera.... nästa vecka blir vi kanske cab ägare=) Vi ska förmodligen köpa en bil av Dennis=)


Mina nya stövlar... visst inte lika snygga men hey dem kostade en tredjedel av vad de andra kostade=)



Bra sytt där mamma=)





Jag är totally in love.. i Hannah.. En kund på jobbet som hade med hon i jackan=)




Kommentarer
Postat av: Elle

åhh söt söt söt!

2008-09-05 @ 14:57:41
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Gud vilka fina stövletter, får man fråga vart de kan komma ifrån?



Fin blogg.



/ Maria

2008-09-18 @ 19:30:51
Postat av: Agge

Tack! Typ 399 kronor på den där som man tar tre betalar för två!=)

2008-09-18 @ 21:20:00
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0