Spöken finns dem?

Igår var jag, Dennis och syster på söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa! Jätte mysigt! Pappa hade fångat maten vi åt på morgonen=) Lax! Å mamma hade gjort en äppelkanel paj med äpplen som hon plockat dagen innan=) Jätte gott! Alltid trevligt med riktig mat/mammas mat!=)

I fredags när jag låg i sängen på morgonen hörde jag hur någon gick ovanpå mitt tak, knakande steg som om nån gick upp för en trappa! Det är inte första ggr jag hör det, har hört det fem ggr nu.. men ingen annan i huset har nånsin hört nåt och tror att jag inbillar mig! Vilket är omöjligt för vid tolv är man så pass vaken att man skiljer på dröm och verklighet! Å huset har ju några år på stommen eftersom det är K-märkt!
Men Elle tror på mig iallafall. För en ggr när hon och jag satt i finrummet och drack vin slog en dörr som var uppkilad igen.. så nu har vi bestämt att vi ska på spök jakt i veckan! (Elle älskar ju skräckfilmer så hon blir grym som sällskap!)
Grejen är ju att trappen slutar där man går in till mig???

Vem är det som bor kvar i tornet???



Madde kom direkt från Stefans stuga så hon var osminkad=) Sött!


Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha jaa jag ser fram emot spökjakten!! =)

2008-09-15 @ 21:53:58
URL: http://elinbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0