Tobbelicious

Tobbe min vän jag träffade på open mind innan jag drog till åre å han till spanien över nyår i fjol! Jaa jag hade no clue att vi var från samma stad! Jag och Elle hade missat nåt fint tydligen=) Sen dess har vi pratat minst två ggr om dagen=) Men nu när vi snart känt varandra i ett år har han genomgått en galen, ganska extrem förvandling.. mitt fel?? Vet inte om jag ska skratta eller gråta men det är fortfarande världens snällaste, snyggaste Tobbe som alltid svarar när jag ringer och Älskar mig hur korkad jag än är=)

FÖRE



EFTER



(Tobbis och Jag <3  ..Tobbes favvo symbol som jag trodde var en glass strut=)



(Tobbe till höger=)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du är snäll du Angelica :)

Även att du kom ihåg glasstruten.. xD

Jo.. det är ju en sjuk förvandling.. dock utan smink och läderbrallor är jag samma gamla Tobbe, eller jag är samma Tobbe med brallor och smink med.. men du fattar :)

Du vet att jag alltid kommer tycka om dig efter allt, men för mig är det så mkt mer en utsidan som räknas, visst utsidan speglar insidan dock kanske inte i alla fall :P Men oftast, du undrar säkert varför jag kör den här stilen nu och det gör tom jag ibland tro mig, men det är bara ngt jag måste göra för det är en del av mig. Dom som känner mig vet att jag är samma gamla Tobbe, och visst vissa drar sig tillbaka pga att jag kör en sån här stil. Men allvarligt så har jag bara upplevt positiva saker hitills, reducerat pris på JD tex ;) :) Det är ens riktiga kompisar som stannar kvar, och du är en riktig kompis.

Sköt om dig hårding så höres vi och ses vi! Puss & kram



PS, efter Onsdag så måste du lägga upp en ny bild, för då är jag lika blond/blondare och fin som dig! :)

2008-09-08 @ 02:11:05
URL: http://www.larralicious.bloggagratis.se
Postat av: Elle

haha Tobbe, den sista bilden är så kul!! Du behöver inte färga håret blont, använd peruken ist ;)

2008-09-08 @ 20:29:14
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Tobbe

haha! Den sitter dock inte så jäkla bra på skallen som du ser! xD... rättare sagt efter ett par shots sitter den inte där alls! :)

2008-09-09 @ 01:03:14
URL: http://larralicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0