Tonights the night!

Idag har jag och Elle sprungit runt nere på stan för att hitta nåt till efterfesten! Tog oss en lunch uppe på Charm men blev alldeles yr av alla människor som sprang fram och tillbaka. Vi var in på pärlaffären som mamma tjatat om så länge och designade ett fiint armband till mig! Köpte även en jacka på Zara igen.. (tror jag har alla jackor därifrån!) Och en rockig t-shirt till mina nya schyssta byxor!=) Verkar som att mitt i min lilla kris har jag tappat min glamorösa touch?? Men med hjälp av min LC hittar jag nog tillbaka snart igen=)
Ikväll ska vi förfesta hos mig och det kan bli sjukt galet! Så nu har jag lite att stå i!


(Ett peacemärke, en rosa sten, vattumannen, ett A och en söt liten robot med stenar!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0