Champagne på en torsdag? Varför inte=)

ÅÅ vilken mysig kväll=) Härlig start på helgen! Började med en fika på Waynes! Sedan kvart över sju gick vi till Vero Moda där vi möttes av champagne! ÅÅ vad trevligt det är att shoppa och dricka samtidigt!!! Köpte en fin kofta som jag ska ha på mig på stan imorgon och ett par as grymma tights som ser ut som jeans och sitter slim fit! Fick köpa storlek 27 för det fanns inte 26=( Sa till hon i kassan att för en gång skull behövde man inte svälta för att komma i byxorna utan nu kunde man svulla!, å då svarade hon... det är ju snart jul efter det passar dem!
Syster kom nyss förbi hemma hos mig och visade upp sin nya frisyr, hon hade varit och satt in nytt löshår! Super fint. Funderar på om det är min tur till veckan???











Kommentarer
Postat av: Tobbe

På tal om frisyrer Angelica, blek håret och klipp lugg, det är as najs! ;)

Jeansen såg dock jäkligt sjysta ut!

2008-09-25 @ 22:43:32
URL: http://larralicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0