15 minutes of fame!

Åt lunchen på mitt favvo hak baguetterian idag=) Det var där jag fann min inspiration till mitt lila kök som jag fortfarande älskar=) Kyckligcurry mackorna där är ootroliga! Hann inte med nån shopping idag eftersom syster skulle iväg på annat! Så gick hem för att klicka hem en klänning från chicy istället men den var slut i lager=( Jaja gråter gör jag väl inte.. brukar sällan lyckas med mina internet köp! Å mitt i allt ringer min telefon,,, samma nummer som jag hade missat igår!... det var från tidningen Dagbladet=) De ville göra ett reportage om mig och syster där vi får visa upp våra saker och hem.... WOW lite fotografering och en intervju... surpise surprise=) Jag kommer att bli rikskändis i typ timrå=) Ska försöka äta sunt tills dess... och träna framför tvn=) (med Abtronic från tvshop)
Imorgon är det äntligen fredag=) Å alla som känner mig vet att jag aldrig planerar in nåt en fredag för då är det charmdag med Elle=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0