Mina nya skor=)

Dennis frågade mig igåår om jag ville träna med han på Helex men jag skyllde på magknip... Fattar inte?? Det är ett helt år kvar till beach 2009 och folk är redan i full gång... själv så förbereder jag mig en veckan innan... Svält veckan kallar jag den för!!! Å vad ska jag göra där? Säga hej jag är nog den enda som inte vill ha en enda muskel på kroppen?

Har nyss klickat hem ett par nya skor=) Dem blir perfekta i vinterkylan=) Knähöga ugg stövlar från have2have.se... Det var jag verkligen värd!=) Hoppas att jag har dem till nästa vecka! Kände igår att nu är vintern sakta men säkert på väg och imorse fick jag ha stjärtvärmaren på!=) Brrr...


Kommentarer
Postat av: Elle

Haha din mamma frågade mig igår om jag inte skulle släpa med mig dig till Helex nån dag..;)

2008-09-11 @ 19:39:03
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Noo way am going to the gym=)

2008-09-11 @ 20:01:17
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0