Korkat!

Det är sant som det sägs... Man lär sig nåt nytt varje dag=)

Igår fick jag lära mig att tjejer som går i pumps med en klack smalare än ett lillfinger har större kraft än en elefant! Så skomakaren menade alltså att Elle är tyngre än en elefant?=)

Sen idag när jag gick förbi ett korvstånd på torget stod det på en affisch bröd med korv... trodde det hette korv med bröd eller en korv i bröd tack!?

Läste just sundsvallsnyheter där de intervjuade en tjej som läste på mitt universitet...

Vad hände i svall år 1888? Oj ingen aning (rätt svar svall brann)

Hur många invånare har svalls kommun? Det vet jag inte heller (rätt svar 95 000)

Vilka svalls kändisar känner du till? Det är jag dålig på jag vet faktiskt inte någon! (Magdalena Forsberg, Zäta, Kjell Lönnå och jag.. mfl)

Vilket fantasidjur är svalls inofficiella symbol? Jamen det tror jag att jag vet faktiskt.. det är väl draken? Jag har sett en massa drakar när jag gått inne i stan.. och så fick jag en broschyr som hette drakstaden... Nähe har jag fel? då är det kanske det där djuret som är en korsning mellan en hare och ett råddjur?
(Det är skvadern som är rätt svar! En korsning mellan hare och en tjäder!)

Herregud måste ut och lufta hjärnan.. kan inte läsa nåt mer korkat!


Kommentarer
Postat av: Agge

Till och med jag framstår som smart!

2008-09-06 @ 22:59:48
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart de heter bröd med korv... du tar ju brödet först!

2008-09-07 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0