FF, fucking friday=)

Finns det nåt mysigare än fredagar?? Skulle inte tro det! Planerna för dagen var lunch med Tobbe och sedan möta upp mamma för vår obligatoriska fredags eftermiddags shopping! Men jag ställde in alla planer och fick istället lunchen serverad på sängen=) En kyckling baugette från mitt favvo ställe baugetterian! (Nån känner mig väl=)

Ikväll ska vi ut och dra en runda nere på stan... Min bästis Elle är ju i sthlm å roar sig, å Madicken är på Stefans lantställe å latar sig. Så den här helgen tänkte jag göra allt jag inte hinner med när tjejerna är hemma å tar upp min tid! =) Så jag börjar ikväll med att umgås med grabbarna, dricka öl och vara allmänt störd=) Men visst omväxling förnöjer =) eller hur?

        

Ikväll ska jag tvinga killarna att lyssna på min musik å kvällen favvo är: So rich so pretty=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena bruden!



Jag fick jobbet på Tiger i birsta,tror det kommer bli jättebra! Hihi jag läste det du skrev om mini o sessan, kan verkligen hålla med dig! Stans absolut hetast & snyggaste par,är ju synd att mini är en tjej bara ;) Är det i dagbladet ditt reportage ska vara med? Och när då isf?



Kram / Maria

2008-09-12 @ 21:32:40
URL: http://mariajosephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0