Veckans värsta hitills...

Shit har varit helt knäckt efter helgen! Märks att man börjar närma sig 25 sträcket för nu går det inte längre att sova igen förlorad tid!=(
Tog det lugnt igåår.. hade filmmaraton i sängen med bäbisarna eftersom de är portade från finrummet pga. dåligt uppträdande... (skadegörelse). Först såg vi Iron man sen fools gold, (Gemma hade så snygg bikini dräkt med hängslen måste få tag i en sån till nikki nästa år) och avslutade med BRATZ the movie, även med svenskt tal! Jag vet barnfilm men det är alltid bra att se nåt färgglatt och roligt innan man ska till att sussa på små rosa moln=) Men hade kunnat hoppat den för fem min kvar av filmen började sängen skaka.. porslinet rasslade i köket och katterna for i ilfart och gömde sig inne på toa! Skrek rakt ut jordbävning... å typiskt mig att få panik,.... ändå tills jag såg hur det blinkade till genom gardinerna... De hade satt igång med att lägga den nya asfalten.. åå jaa de höll på nästan hela natten! Så idag har jag varit ner på apoteket och köpt öronproppar! Ett klart måste klarar inte en till natt med en kudde över huvudet!

Å nu till dagens eller kanske veckans värsta!!! Imorse kl nio när jag gick ut ur affären satt världens sötaste lilla lady och lufsen hund utanför med ett lila koppel i gräset... den var såå sööt... Sen när jag gick ut ur affären igen vid halv ett satt den kvar dyngsur i gräset!...... Jag tog med den satte den under ett tak och hämtade mat, vatten och en tröja till den! Frågade vad jag skulle göra med stackarn.. åå kom inte på nåt bättre än att jag tar med den hem!=) så jag går in för att handla och när jag kommer ut för att hämta den så är den borta, gone, lost!!! Vilken idiot lämnar en liten hjälplös stackare ute i regnet i tre och en halv timme??? Jo en idiot!
SKÄMS!

Tänk om alla djur fick ha det lika bra som min Vuitton och Mini? Då skulle jag vara lycklig=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0