Veckans bästa köp!

Redan fredag igen! Dagarna, veckorna bara springer iväg! Snart står vi där och ska komma på ett nytt jävla nyårslöfte som hålls i en vecka å sedan är det glömt! Idag är det 44 dagar kvar tills jag å Madicken åker till Ullared igen! En ggr om året åker vi med mormor och hennes väninnor på en tolv timmars bussresa neråt! Mitt tredje år i rad nu! Första ggr jag åkte tänkte jag visst jag följer med för att det är ju kanske hennes sista år hon orkar åka... men nu är det uppe i tre och det verkar bli jävligt många fler!

Har varit med bästa Elle och ätit en Charm lunch på stan idag! Vi är båda två på väg att bli förkylda igen så då gjorde det inget att vi umgicks=) Madicken valde att stanna hemma hos mig=(

(Sist jag och Elle var på stan provade jag "skinn" byxorna på Zara, men dem var ingen höjdare på mig, Elle fick sig ett gott skratt iallafall... Men så igår hittade jag dessa lite lackiga/skinniga jeans på BikBok! And I totally loves it!)



Elles nya godbit ligger gömd i en påse och ska få göra sin premiär imorgon
och det lär sluta i Succé!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0