What a day

Då har jag äntligen fått varit med min favvo Elle=) Vi käkade lunch på coffes uteservering=) mmm mycket gott och mysigt men usch å fy så mkt getingar=( För mig går det bra för jag är ganska yr i mig själv och märker knappt av dem medans Elle viftade och for runt... och till slut sa... Agge svep i dig den där så drar vi!=)

Var nyfiken på gamla mood som numera heter FLOTT... kändes som nåt för oss.. men blev ganska besviken=( Men hittade en fin mössa till vintern i allafall=)  Minus för de fula påsarna... gul och blå... känns som påsen kommer från nåt rappel stånd på torget! (De kanske tänkte blått är flott?)

Införskaffade även ett till läppglans och ett nytt nagellack till min klänning som jag ska ha imorgon=) Skulle avsluta shoppingdagen med att hämta ett par byxor Elles mamma köpt på MQ när Elles telefon ringer! Det var Madde som skulle informera oss om att jag hade tappat min telefon...Tjejen på vero moda hade hittat den i jeans hyllan och var så snäll att hon ringde till mamma=) Så nu har jag än en ggr fått höra mammas tjat att jag kan inte gå runt och hålla allt i handen och ha väskan öppen! Bla bla bla didada... Btw ska träffa henne nu,,, hon ska skjutsa mig till Gant butiken ute i birsta... Min nya jacka har redan rasat.. Suck!

Stort plus denna fredag är att min älskade klocka som pajade i France åter sitter runt min arm=) Im so Happy=)

En höst fräsch Elle=)



Jag är ett riktigt fetaostmonster=) Nån som sa till mig att det var jätte nyttigt!
Får väl se!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0