Äntligen..

är Rivierans skönaste blondin hemma=) Miss Elle! Long time no see eftersom hon åkte till frankrike innan jag kom hem! Så ikväll har vi fikat på Waynes och smidit helgens heta planer=) Verkar bli en galen helg=)

Lunch på fredag, Hämta en prinsessa på fredagkväll, frisören kl nio på lördag och avslutar med en utgång=) Längesen mina spiror snubblade runt i svalls natten=)


Snygg bränna och en väska to die for! Det är bästa Elle det=)



Har badat och kammat luggen på bäbis=)





Köpt Gant jeans med bedrövlig passform som ska bli ett par korta shorts=)



Bytt gardiner och är inte helt nöjd, ska köpa ett par vita på indiska i veckan istället=)


Kommentarer
Postat av: Madicken!!!

Jag längtar sååååå mkt tills på fredag när vi ska åka å hämta min lilla prinsessa... men det kanske är en prins:) Haha!!! Jag måste få låna en resebur av dig oxå!!! Älskar dig! Vi kanske ska köpa ett sånt där träd som hon kan klättra i??? puss puss ses om några timmar!

2009-04-22 @ 09:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0