Cheap and Chic!

Mina snyggaste jeans just nu är helt klart dessa lite kortare älsklingar från Cubus! Alltid trevligt när man hittar nåt för en liten billigare summa=) Vissa säger att jag handlar mkt, men det är väl inga problem när man hittar jeans för 299!=)


 





Funderingar om en ny parfym? Köp nya Escada på Åhlens så får ni en sån här trevlig strandväska! Så tack syster för att du köpte ny parfym och fick en present till mig på köpet=)




Å här skymtas min nya vita lilla volang klänning! Synd bara att det inte blev så många timmar den satt på! Låg nerbäddad redan halv två=( Det viktigaste är ändå att jag fick med mig jackan hem hel och ren=)



Kommentarer
Postat av: Elle

Åh vilka fina jeans!!!

2009-04-27 @ 21:00:42
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: elina

ååh vilka fina jeans!

2009-04-27 @ 21:49:36
URL: http://elinaandersson.devote.se
Postat av: Sofi

Jackan passade inte så bra ihop med det andra du har på dig, en miss helt enkelt!

Bara för att den va dyr så passar den inte till allt.

Todde jag du visste, btw, måste va jobbigt å va på krogen å bara tänka på att jackan måste komma hem hel, inte kunna slappna av liksom.

Ähh, skippa den nästa gång, ta den när du ska på stan eller liknande istället.

Trodde väl inte att jag skulle behöva lära dig detta, hehe! Men varseegoood!

2009-04-28 @ 12:23:22
Postat av: Agge

Ojsan Hoppsan! Nån vid namn Sofi som är lite avis?=)Kan lämna ut lite viktig info till dig... Modell vackra expediten på Burberry på 5th ave i NY sa att denna jacka var en klassiker som passade till allt!



Synd att jag blev såå lurad! Ska verkligen ta till mig av ditt råd och lämna jackan hemma nästa lördag så slipper du ägna hela din kväll att sukta efter den!



En fråga till dig med stilkoll.. Är det en fejk skinn jacka från HM du drömmer om??=)

2009-04-28 @ 17:31:02
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad fina jeansen va på dig! Och den vita klänningen satt ju som ett smäck :) Du är verkligen fin i allt!! Vi måste ses nått snart. Nu ska jag och lillen ut på en prommis :) KRAMAR!!

2009-04-28 @ 19:15:18
Postat av: E

Gäsp..

2009-04-30 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0