En fredag på stan=)

Lunchat med Elle idag! Solen sken så suktan efter nya brillor var värre än vanligt! =) Å vad passande att ögat hade gömt undan alla så tråkiga läsglasögon och fyllt hela butiken me solisar=) Elle chockade den stiliga mannen i röda jeans och blazer med sin sköna kommentar... de glider så lätt på! Klart det var ett par Gucci hon pratade om! Själv kommer jag glida runt i ett par Carrera i år=)

Sedan blev det shopping med lillebror! Present till Emma och klänning till mig=) Joo just det köpte ett par skor också! Imorgon är det besök hos frisören Anna som är prio ett, sen ska VS bikinin invigas på min terass, å efter drar jag och brännan ner till festen som startar hos Elle och avslutas på Oscar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0