Inte många timmar kvar nu..

åå jag känner mig trött och klorna gör packning och städning inte lättare! Skulle föra över pengar på telefon banken men fick bryta tre ggr för jag missade nian hela tiden! Om en timme ska jag hem till mamma och pappa på påskmiddag! Alla ska dit, Emma Madicken Stefan Dennis och Dennis! Å jag ska få påskägg=)

Ringde mamma igår! Å när jag frågade henne om hon tittade på expedition robinsson så visste hon direkt vad jag ville! Å svarade: Nää du får inte låna mitt breda guldhalsband! Visste att du skulle fråga sa hon och avslutade, det är fiint som Mika har med pärlhalsband och guldhalsband! Men du får lova att du inte tappar det=) Tacka mami=)


Var på belle visage och fixade naglarna=) När jag kommer hem ska jag och sis dit och boka tid för nåt ännu roligare=)






Svårt för mig att gå förbi en affär utan att handla nåt! Dagens inköp blev därför en lila kudde och en aftonväska med kedja som man kan ha kort och axel långt=)





 

Kommentarer
Postat av: Elle

åh vilka fina naglar! =)

2009-04-08 @ 17:54:17
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: madicken!!1

ÅÅÅÅÅÅ vad jag kommer att SAKNA dig!!!! ÄLSKAR DEJ!!! ta hand om varandra så pussas vi när du kommer hem!!!!

2009-04-08 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0