Present!


Hade en lång dag på jobbet att se fram emot idag.. först ett pass på sex timmar sen möte! Hann jobba tio minuter sen stod mina syskon där! Med ett paket till mig=) Nåt fint jag kunde ha på planet sa det att det var! Har inte öppnat det än för jag tycker att paketet är så fiint att titta på! Hade det varit för ett år sen hade jag slitit upp det innan de ens hade överräckt det! Ska öppna det imorgon när jag vaknar!=) Finns det bättre än syskon som man älskar att vara med! Mindre än en vecka kvar till shopping nu=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker om din blogg otroligt mycket. Och jag förstår inte alls varför folk skriver så otroligt elaka grejer till dej! Tycker det är tufft att du fortsätter att skriva och vad dom än skriver så kom ihåg att du är bättre än dom!! Så fortsätt att skriva på sundsvalls bästa blogg! Diggar dej grymt mycket!

2009-04-02 @ 00:57:40
Postat av: Anonym

Tycker också om din blogg, alltid lika kul att se vad du shoppat. Sluta inte blogga!

2009-04-02 @ 11:57:39
Postat av: Agge

Snälla alla är!=) Skulle aldrig sluta blogga!=)

2009-04-02 @ 12:06:42
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Och jag älskar dig!

2009-04-02 @ 13:31:04
Postat av: Linda

Hej hopp!!



allt bra idag? :)

2009-04-02 @ 18:52:23
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0